Facebook Twitter Google +1     Admin

remenches dende l\'alto galligo

Dende l'Alto Galligo

Temas

Enlaces

Archivos

 

Se muestran los artículos pertenecientes a Agosto de 2007.

chistabín

20070802082805-253972180radeb7b3.jpg

Dios me’n guarde! ye a narración que Nieus Luzía Dueso Lascorz escribió como consecuencia d’a XIII Trobada d’Escritors en o Pirineo, zelebrata os días 30 de chunio e 1 e 2 de chulio de 2006 en Bellver de Cerdanya. En ixa trobada, como en as anteriors, o comprimís de cada autor que i participaba yera escribir un cuento u bella narración que tenese como fuen d’inspirazión a redolada pirinenca en que se feba a trobada, en ixe caso a Cerdanya. Remata de beyer a luz ista poblicazión d'o Consello d'a Fabla Aragonesa. Un libro bilingüe en aragonés / catalán. Per zierto que iste fin de semana se farán arrienda d'autibidaz en aragonés en Chistau, leuturas, presentazions, conziertos, ez. Qui quiera saper més pos, A info astí. e tamién astí.

02/08/2007 13:28. remenches #. sin tema

Coronica

20070803123633-coronica.jpg

Tos dixo ista foto de prensa [de ro nueso amigo Brian Mott] feita ixos diyas d'a trobada d'escritors. Ye o fogaril d'o museu de sarrablo, fendo á charradeta, bestial, total, Chusé Mª Satué. Un inte sagrato, una delizia que os escritors catalán agradixioron per a suya autentizidá e corazón.

03/08/2007 17:36. remenches #. sin tema

Circulos concentricos

20070806132740-0421.jpgNiña Buena

Mi pequeño trocito de sol. Caramelo que un día el azar me entregó, dando celos a la luna con tu cara pequeña y tus ojos de uva. Muñequita vestida de azul. Con tu breve sonrisa pintada de luz. Sólo quiero una estrella que te arrulle y te libre de las cosas feas. Y mientras tanto duerme ahora que el cielo se enciende. Vuela sobre el fragor de la guerra y sueña, suéñame un mundo mejor. Que si sueñas, niña buena, serán tuyos la luna y el sol. Sueña niña aunque te hagas mayor.

Mª José Hernandez

16/08/2007 20:06. remenches #. sin tema

Tertulia lingüística sobre el dialecto “cheso”

La localidad altoaragonesa de Hecho acogerá mañana, sábado, una tertulia lingüística que versará sobre el tema ‘Lo cheso en l’aragonés’, dedicada a analizar la presencia del dialecto cheso, propio del valle de Hecho, en la lengua y la cultura aragonesas. La tertulia contará con hablantes del cheso y comenzará a las 19.30 horas en el lugar denominado ‘Pallar d’Agustín’. Hecho es uno de los municipios donde se conserva una de las formas naturales de la lengua aragonesa, el cheso, dialecto cuyo estudio contribuyó a formar la ‘koiné’ conocida como lengua aragonesa. La lengua aragonesa, señalan, tiene menos de 20.000 hablantes naturales en la actualidad, todos originarios de la provincia de Huesca, si bien algunas asociaciones de ‘fablans’ imparten esta enseñanza en Zaragoza, Teruel, Cinco Villas y otros lugares. E.P.
17/08/2007 12:58. remenches #. sin tema

Bal de Tena

20070817083701-pilapan.jpg

Bella cosa muebe en a bal de Tena:

O 11 d'agosto, Sallén de Galligo, "Carrera internacional de los novios", se leye un testo d'o pauto de colaborazión con l'otro coté en aragonés tensino debán de un ziento de corredors iscritos e foranos.

O 15 d'agosto, Pandicosa, en o programa de fiestas torna l'aragonés pandicuto, e o pregón de fiestas con á plaza plena chen, lo leye en pandicuto a pregonera, que ista añata ha sito ra dotora en filolochía Mª Pilar Benítez [en o Diario Altoaragón dan notorio astí :“La lengua aragonesa está en un momento muy precario”].

Dimpués li han feito atra entrebista baxo o tetulo de "Aprender aragonés de una forma entretenida". [Puez leyer un troz astí]. Á monico femos camín.

17/08/2007 13:33. remenches #. sin tema

Orosia Satué

20070827122648-orosieta.jpg

Orosia Satué, estudiante de Bellas Artes: “Todo trabajo que se hace con cariñó y amor es un arte”. En la sala de exposiciones del Centro Cívico de Biescas se puede visitar hasta el 30 de agosto la muestra “Recuperar lo perdido”, En esta su primera exposición individual -ha participado en varias colectivas en Salamanca, donde estudia- muestra “todo lo que he ido haciendo este año de linóleos, aguafuertes, aguatintas, puntasecas, aceites y azúcares”. En total son 25 grabados y la temática gira en torno “a todo lo que yo llevo dentro de naturaleza, montaña, vivencias de abuelos, y es lo he intentado plasmar. Casi todo es en blanco y negro, hay muy poco a color”.
Orosia Satué también ha colaborado en la ilustración de alguno de los libros de Enrique Satué y, recientemente ha realizado la portada y los dibujos de “Falordietas” escrito por Manuel Ramón Campo Novillas(en aragonés).

Asti podez leyer a suya entrebista en o Diario d'ista amiga. Entabán, Orosieta,,,


27/08/2007 17:26. remenches #. sin tema


Plantilla basada en http://blogtemplates.noipo.org/

Blog creado con Blogia. Esta web utiliza cookies para adaptarse a tus preferencias y analítica web.
Blogia apoya a la Fundación Josep Carreras.

Contrato Coloriuris