Blogia
remenches dende l'aldo galligo

Dos nuebos libros e l'Arnal Cavero

Dos nuebos libros e l'Arnal Cavero

Toponimia Tensina” de Ana Mª Escartín Santolaria, editato por a Comarca Alto Galligo drento d'a colezión de l' Ária de Cultura “Yalliq”, se presentará ro proisimo diya biernes 21 de abiento á ras 19 oras en o zentro cultural “La Fajuala” de Pandicosa. Dimpués autuará a colla de mosica  tradizional aragonesa “Bufacalibos”.

La SubordaniaEpopeya chesa sin d’acabanza deEmilio Gastón Ilustráu por Ernesto Sarasa con la autuazión de Monte Solo Se ferá en Zaragoza, en o “Centro Cultural CAI” (Paseo de Las Damas, 11),o miercols 19 d’abiento, á las 19 oras. A dentrata ye libre

El Jurado del Premio Arnal Cavero 2007 acordó por mayoría proponer a María del Carmen Paraíso Santolaria por la obra presentada con el pseudónimo Mariana de Marco y con el lema L´Aragonés de Sierra Caballera. A escondeducas en l´alcoba .  Los miembros del jurado han valorado positivamente la sencillez, intimismo, sensibilidad y frescura que denotan los poemas. Además por estar escrito en aragonés popular propio de las Sierras exteriores de Huesca .

0 comentarios